לפוליסה און ליין איכותית ומשתלמת עבור נסיעות לחו"ל

מתקשים בהפקת הפוליסה
פנו אלינו כאן בצור קשר

ווטסאפ מוקד חירום פספורטכארד
‪+972 50-670-8544

ביטוח נסיעות לחו"ל. איך זה עובד ?

פשוט ביותר.

בלחיצה על כפתור לרכישת פוליסה כאן בהמשך,
מתחילים הליך קצר ופשוט של רכישת פוליסת ביטוח פספורטכארד
כאן דרך אתר האינטרנט ולאחר הרכישה הכרטיס ימתין לכם
בעמדת פספורטכארד בנתב"ג .

ישנה אפשרות לאסוף את כרטיס ה- PassportCard שלכם
בחנויות סטימצקי נבחרות.

מעכשיו .
אתם נמצאים תמיד במרחק שיחת טלפון או ווטסאפ
מפתרון כל בעיה.

לא מרגישים טוב ? המזוודה לא הגיעה ?

הטעינו כסף ישירות לכרטיס המגנטי באופן עצמאי ומיידי באפליקציית ה- PassportCard Pocket או צרו איתנו קשר בצ'אט WhatsApp במספר: 050-670-8544 .
כך תוכלו לשלם בלי להוציא כסף מהכיס, בלי ניירת מסורבלת וללא כאב ראש מיותר . פשוט !

לא מוציאים כסף מהכיס

עם הכרטיס המגנטי תוכלו לשלם לרופא. בלי להוציא כסף מהכיס, בלי ניירת ובלי כאב ראש. פשוט!

אין השתתפות עצמית

עם כרטיס PassportCard לא תחויבו בדמי השתתפות עצמית, בכל שירות רפואי שתקבלו בחו"ל.

ביטוח נסיעות בכל גיל ובכל מצב רפואי

PassportCard מאפשר לכם לטייל בחו"ל, בלי מגבלות גיל או מצב רפואי. לא משנה בני כמה אתם או מאילו בעיות רפואיות אתם סובלים, אנחנו מתחייבים לבטח אתכם.

מזומן במקום

אתם בפריז, והמזוודות בפרו? אנחנו נטען את הכרטיס בכסף מזומן. עכשיו תוכלו למשוך כסף בכל כספומט ולהמשיך בחופשה, בלי הפרעות.

 

PassportCard Pocket

הביטוח האוטונומי הראשון בעולם
אפליקציה להורדה לנייד עבור הטענה עצמית של כרטיס
ה- PassportCard שברשותכם:
לתשלום מידי במקום, במקרים רפואיים בחו"ל
למשיכת מזומן במקום, מכל כספומט בעולם, במקרה של עיכוב כבודה
להורדת האפליקציה לסמרטפון

השרות של PassportCard

נתקלתם בבעיה בחו"ל? בעטיפת הדרכון שלכם, תמצאו הנחיות פשוטות להתקשרות איתנו. אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין.

מידע כללי

  • לא מרגישים טוב בחו"ל? התקשרו אלינו. בעטיפת הדרכון שלכם, תמצאו הנחיות פשוטות להתקשרות איתנו. בכל מקום בו תשהו, אנחנו נאתר עבורכם מרפאה או בית חולים.  במקביל, נטען את הכרטיס שלכם בסכום הדרוש, כדי שתוכלו לשלם לרופא, ללא השתתפות עצמית (ואל תשכחו לשמור את הקבלות).
  • במידת הצורך, הרופאים שלנו ישמחו להעניק לכם גם הכוונה רפואית טלפונית בעברית. עכשיו תוכלו לחזור לחופשה, בלי ניירת ובלי כאב ראש.
  • המזוודה לא הגיעה? לא לדאוג. התקשרו אלינו, ואנחנו נטען את הכרטיס שלכם במזומן, כדי שתוכלו לקנות כל מה שתזדקקו לו, עד שהמזוודות יגיעו.
  • גנבו לכם כסף או דברי ערך? התקשרו אלינו, ואנחנו נדריך אתכם איך להגיש תביעה. הטיפול בתביעה יתחיל מיד כשתחזרו לארץ.

מקרי חירום

אנחנו ערוכים לטפל בכם, בכל מצב. 

מהרגע שתתקשרו אלינו, חדר המצב שלנו ילווה ויתדרך אתכם, באופן רציף. כמו כן, נעדכן את הקרובים שלכם בארץ, מדי 30 דקות או בכל פרק זמן שתבקשו.

  • פינוי אווירי. במידה שתזדקקו להטסה רפואית, מכל מקום בעולם, אנו נדאג להחזיר אתכם ארצה, בהקדם האפשרי, תוך ליווי והכוונה רפואית.
  • הצלה, איתור וחילוץ. צוות האיתור וההצלה שלנו פועל בשיתוף עם חיליק ואייל מגנוס. במידת הצורך, לא נהסס לשלוח אותם אליכם, כדי לחלץ אתכם ולהחזיר אתכם הביתה.

עיכוב בהגעת מזוודות

אתם ליד המסוע, אבל המזוודות לא? לא נורא. יש לכם PassportCard.

פנו לדלפק של חברת התעופה, דווחו על העיכוב ותקבלו אישור רשמי. התקשרו אלינו, ואנחנו נטען את הכרטיס שלכם במזומן. עכשיו, אתם יכולים לקנות מה שצריך, עד שהמזוודות יחזרו (ואל תשכחו לשמור את הקבלות).

חדר רופאים

חדר הרופאים שלנו יספק לכם ייעוץ רפואי טלפוני בעברית או באנגלית.

במידת הצורך, יוכלו נציגינו להפנות אתכם לאחד או יותר ממיליוני הספקים הרפואיים אליהם ניתן לפנות, בכל רחבי העולם.

כיסויים נוספים

אפשר להרחיב, בקלות, את פוליסת הביטוח של PassportCard וליהנות מראש שקט. הנה רשימת ההרחבות המלאה:

  • ספורט אתגרי יבשתי –  נסיעה ברכב שטח, מוטוקרוס, רולרבליידס.
  • ספורט אתגרי ימי – גלישת גלים, בננות, מצנח גלישה, קיאקים, שייט ביאכטה.
  • ספורט אתגרי בגובה – סנפלינג, טיפוס הרים, טיסה בכדור פורח.
  • ספורט חורף – סקי שלג ו/או סנובורד ו/או מזחלות שלג.
  • מזוודות ורכוש.
  • גניבת מכשיר סלולארי.
  • הוצאות היריון – עד שבוע 32.
  • הרחבה מיוחדת למצב רפואי קיים.
  • החמרה של מצב רפואי קיים.
  • גניבה של מחשב נייד.
  • הוצאות איתור, חיפוש וחילוץ.
  • ביטול דמי השתתפות עצמית בשכירת רכב בחו"ל.

שימו לב! מדובר בפעילויות שמהוות תחביב בלבד ואינם מכסים עיסוק בספורט מקצועי. 

הפרטים המלאים והמחייבים נמצאים אך ורק בפוליסה המצורפת

מקרה תביעה
במקרה של אבדן מזוודות או נזק לרכוש – גשו לחברת התעופה ודווחו על כך. אם האירוע קרה במהלך טיסה, הגישו תביעה בחברת התעופה ובקשו אישור רשמי. כשתחזרו לארץ, פנו אלינו וצרפו את טופס התביעה, אישור הדיווח לחברת התעופה, אישור על תשובתה של חברת התעופה, קבלות רכישה של הציוד שאבד או ניזוק או מסמך שמציין את עלותו.

  • במקרה של בעיה רפואית – צרפו קבלה עבור התשלום ששילמתם לגוף המטפל וכל מידע רפואי או סיכום טיפול שמצוי ברשותכם.
  • במקרה של גניבה – צרפו דו"ח משטרתי או אישור של מוביל אוויר או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה.

קיבלתם טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשתם בכרטיס? חבל, אבל לא נורא.

הגישו טופס תביעה וצרפו אליו קבלות על תשלום ומסמך רפואי שמפרט את האבחנה והטיפול. אם ידרשו מסמכים רפואיים נוספים, אנחנו נעדכן אתכם בהקדם. במידה שהתביעה שלכם תאושר, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינתם או באמצעות העברה בנקאית, לפי בחירתכם.

 

 

 

"האמור בפרסום/מודעה אינו מהווה ייעוץ כלשהו ו/או המלצה כלשהי והסוכן/הסוכנות/האתר אינם נושאים באחריות כלשהי לתוכן המודעה/הפרסום. כל המסתמך על המודעה או הפרסום עושה זאת על אחריותו האישית בלבד ומתבקש להתקשר במישרין עם הגוף ששמו נקוב במודעה/פרסום לקבלת מידע מפורט ועדכני".