לקבלת ביטוח נסיעות לחו"ל
הקישו כאן בהמשך על הכרטיס המגנטי ….
לחצו על תמונת הכרטיס המגנטי כאן למעלה .
ותוך דקות ספורות תקבלו היישר לתיבת הדואר שלכם,
פוליסת נסיעות לחו"ל במחיר ובתנאים משתלמים בהחלט .
בליווי סוכן ביטוח וותיק, מנוסה ומקצועי .
שירות טיפול בתביעות
24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע
פרטי התקשרות בקישור כאן.
את הכרטיס המגנטי שבאמצעותו ניתן לשלם עבור התביעות בחו"ל
מקבלים בשדה התעופה בן גוריון .
לא נוסעים לחו"ל ללא ביטוח מתאים .
הערה חשובה : כדי לקבל כיסוי למחלות קודמות
יש להשאיר פרטים במהלך הפקת הפוליסה
ונציג ישוב אליכם להתאמת הפוליסה למצבכם הרפואי
להסברים בנושאים שונים בתחום ביטוח הנסיעות
הפעילו את קטעי הוידאו כאן בהמשך …
בין הנושאים בקטעי הוידאו :
איך משלמים עבור השירות הרפואי בחו"ל בעזרת הכרטיס המגנטי,
מה צריך לעשות במקרה של אובדן כבודה, ספורט אתגרי,
קיצור או ביטול נסיעה ועוד .
ניתן לפנות אלינו גם דרך טופס ההודעה המצורפת כאן .
[contact-form-7 id="4" title="contact 1"]
השרות של PassportCard
נתקלתם בבעיה בחו"ל? בעטיפת הדרכון שלכם, תמצאו הנחיות פשוטות להתקשרות איתנו. אנחנו עומדים לרשותכם בכל עניין.
מידע כללי
- לא מרגישים טוב בחו"ל? התקשרו אלינו. בעטיפת הדרכון שלכם, תמצאו הנחיות פשוטות להתקשרות איתנו. בכל מקום בו תשהו, אנחנו נאתר עבורכם מרפאה או בית חולים. במקביל, נטען את הכרטיס שלכם בסכום הדרוש, כדי שתוכלו לשלם לרופא, ללא השתתפות עצמית (ואל תשכחו לשמור את הקבלות).
- במידת הצורך, הרופאים שלנו ישמחו להעניק לכם גם הכוונה רפואית טלפונית בעברית. עכשיו תוכלו לחזור לחופשה, בלי ניירת ובלי כאב ראש.
- המזוודה לא הגיעה? לא לדאוג. התקשרו אלינו, ואנחנו נטען את הכרטיס שלכם במזומן, כדי שתוכלו לקנות כל מה שתזדקקו לו, עד שהמזוודות יגיעו.
- גנבו לכם כסף או דברי ערך? התקשרו אלינו, ואנחנו נדריך אתכם איך להגיש תביעה. הטיפול בתביעה יתחיל מיד כשתחזרו לארץ.
כאן תוכלו לקרוא את אמנת השירות המלאה שלנו.
מקרי חירום
אנחנו ערוכים לטפל בכם, בכל מצב.
מהרגע שתתקשרו אלינו, חדר המצב שלנו ילווה ויתדרך אתכם, באופן רציף. כמו כן, נעדכן את הקרובים שלכם בארץ, מדי 30 דקות או בכל פרק זמן שתבקשו.
- פינוי אווירי. במידה שתזדקקו להטסה רפואית, מכל מקום בעולם, אנו נדאג להחזיר אתכם ארצה, בהקדם האפשרי, תוך ליווי והכוונה רפואית.
- הצלה, איתור וחילוץ. צוות האיתור וההצלה שלנו פועל בשיתוף עם חיליק ואייל מגנוס. במידת הצורך, לא נהסס לשלוח אותם אליכם, כדי לחלץ אתכם ולהחזיר אתכם הביתה.
עיכוב בהגעת מזוודות
אתם ליד המסוע, אבל המזוודות לא? לא נורא. יש לכם PassportCard.
פנו לדלפק של חברת התעופה, דווחו על העיכוב ותקבלו אישור רשמי. התקשרו אלינו, ואנחנו נטען את הכרטיס שלכם במזומן. עכשיו, אתם יכולים לקנות מה שצריך, עד שהמזוודות יחזרו (ואל תשכחו לשמור את הקבלות).
חדר רופאים
חדר הרופאים שלנו יספק לכם ייעוץ רפואי טלפוני בעברית או באנגלית.
במידת הצורך, יוכלו נציגינו להפנות אתכם לאחד או יותר ממיליוני הספקים הרפואיים אליהם ניתן לפנות, בכל רחבי העולם.
כיסויים נוספים
אפשר להרחיב, בקלות, את פוליסת הביטוח של PassportCard וליהנות מראש שקט. הנה רשימת ההרחבות המלאה:
- ספורט אתגרי יבשתי – נסיעה ברכב שטח, מוטוקרוס, רולרבליידס.
- ספורט אתגרי ימי – גלישת גלים, בננות, מצנח גלישה, קיאקים, שייט ביאכטה.
- ספורט אתגרי בגובה – סנפלינג, טיפוס הרים, טיסה בכדור פורח.
- ספורט חורף – סקי שלג ו/או סנובורד ו/או מזחלות שלג.
- מזוודות ורכוש.
- גניבת מכשיר סלולארי.
- הוצאות היריון – עד שבוע 32.
- הרחבה מיוחדת למצב רפואי קיים.
- החמרה של מצב רפואי קיים.
- גניבה של מחשב נייד.
- הוצאות איתור, חיפוש וחילוץ.
- ביטול דמי השתתפות עצמית בשכירת רכב בחו"ל.
שימו לב! מדובר בפעילויות שמהוות תחביב בלבד ואינם מכסים עיסוק בספורט מקצועי.
לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לקרוא את הפוליסה המלאה.
הגשת תביעה
רוצים להגיש תביעה? פשוט עקבו אחרי שני הצעדים הבאים.
- הורידו ומלאו את טופס תביעה.
- צרפו את המסמך המתאים:
- במקרה של אבדן מזוודות או נזק לרכוש – גשו לחברת התעופה ודווחו על כך. אם האירוע קרה במהלך טיסה, הגישו תביעה בחברת התעופה ובקשו אישור רשמי. כשתחזרו לארץ, פנו אלינו וצרפו את טופס התביעה, אישור הדיווח לחברת התעופה, אישור על תשובתה של חברת התעופה, קבלות רכישה של הציוד שאבד או ניזוק או מסמך שמציין את עלותו.
- במקרה של בעיה רפואית – צרפו קבלה עבור התשלום ששילמתם לגוף המטפל וכל מידע רפואי או סיכום טיפול שמצוי ברשותכם.
- במקרה של גניבה – צרפו דו"ח משטרתי או אישור של מוביל אוויר או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה.
קיבלתם טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשתם בכרטיס? חבל, אבל לא נורא.
הגישו טופס תביעה וצרפו אליו קבלות על תשלום ומסמך רפואי שמפרט את האבחנה והטיפול. אם ידרשו מסמכים רפואיים נוספים, אנחנו נעדכן אתכם בהקדם. במידה שהתביעה שלכם תאושר, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינתם או באמצעות העברה בנקאית, לפי בחירתכם.
אנחנו מתחייבים לטפל בתביעה רפואית תוך חמישה ימי עסקים.
לנוחותכם, תוכלו להעביר אלינו את כל המידע והמסמכים, בכל אחת מהדרכים הבאות:
אימייל – pcsr@passportcard.co.il
פקס – 972-9-8920931+
דואר – ת.ד.8767 נתניה 42504
לפרטים נוספים, אתם מוזמנים לקרוא את הפוליסה המלאה.